Всесвітня історія

 

         Процеси державотворення, що відбуваються в Україні сьогодні, спричинили істотні перетворення в системі освіти. Вищий педагогічний навчальний заклад повинен не просто дати студентам той чи інший обсяг знань і умінь, а й сформувати таку людину, яка  здатна творчо мислити, приймати рішення, виробити свою позицію в житті, свій світогляд, ставлення до себе та інших і вміння адаптуватися до умов життя. Це відповідно вимагає зміни стратегії управління процесом навчання, за якою акценти переносяться на особистість як суб’єкт навчальної діяльності. Тому постала проблема перебудови і підвищення ефективності педагогічного процесу.

 

Важливими методичними аспектами гуманізації вищої освіти постають:

  •  забезпечення здатності вищої освіти формувати інтелектуальний потенціал нації з урахуванням змін у виробництві, науці, техніці, інформаційній і комп’ютерній технології;
  •  формування і стимулювання запиту на інтелектуальний товар з урахуванням багатоступеневої форми підготовки фахівців;
  •  створення системи освіти, відповідної потребам ХХІ століття.

Освіта стає на певному щаблі суспільного розвитку складовою частиною виховання в широкому його значенні. Виховання в широкому педагогічному значенні – спеціально організований процес, що передбачає формування певних якостей особистості, процес управління її розвитком, який відбувається через взаємодію вихователя й вихованця.

Таким чином, спираючись на Болонський процес в освітній системі, треба наголошувати на особистісно зорієнтованому навчанні, і моя робота здійснює акцент на вихованні особистості, фахівця, який буде готовий справитися з життєвими труднощами та їх подолати з легкістю.

Історія триватиме і творити її нам!

     

                                          

Новини

Карпатська Україна

15.05.2015 23:38
IMG_8404.JPG (1860530) IMG_8405.JPG (1863885) IMG_8406.JPG (1674644) IMG_8407.JPG (1659516) IMG_8408.JPG (1850119) IMG_8409.JPG (1745917) IMG_8410.JPG (1836320) IMG_8411.JPG (1689853) озвучка.pptx (2947638)  

World history